CAHAYA HATI IBU DAN ABAH: NURIMAN AINA & IMAN AJMAL

By: iman alwiera

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 11-Sep-2010 12:00 Email | Share | Bookmark
AIDILFTRI 2010 : BERSAMA KAWAN LAMA

Tahun ni menjadi sejarah sebab dapat beraya dengan kawan2 sebijik macam zaman sekolah dulu2...
petang raya pertama...kawan2 ex SMPP datang beraya ke rumah nenek..lepas tu kami ramai2 konvoi pergi rumah kawan2 yang lain pulak..
tu pun tak puas lagi beraya sebab dah nak maghrib...





Raya kedua pulak...beraya sama-sama kawan2 ex SMJ
disebabkan abah pun sama sekolah dengan ibu, jadi kawan abah adalah
kawan ibu juga..
senang camtu..kawanku kawanmu jua ..hihi

memula pergi rumah kawan2 area kampung ibu je..lepas tu pergi jauh sikit dan
last sekali sampai ke bandar Jerantut
macam2 dugaan masa beraya ni...ada yg anak muntah, ada rumah kawan
yang black out dan ada kawan yg pakciknya meninggal (Alfatihah..)
walau apa pun dugaan...tapi tetap rasa seronok sebab dapat berkumpul ramai2
macam ni...














View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net