CAHAYA HATI IBU DAN ABAH: NURIMAN AINA & IMAN AJMAL

By: iman alwiera

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  4  [5]  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Tuesday, 2-Mar-2010 04:19 Email | Share | | Bookmark
ANAK-ANAKKU: WAJAH-WAJAH RIANG

Aksi2 terbaru Iman & Ajmal...




















Iman & Ajmal bersama sepupu2 di kg..





Wednesday, 3-Feb-2010 12:00 Email | Share | | Bookmark
3 FEBRUARI ...TARIKH KERAMAT :MEMINTAL KASIH, MENYULAM CINTA

5 tahun berlalu..Akhirnya tarikh itu tiba lagi..untuk diraikan..untuk diingati
sebagai satu detik terindah dalam hidupku dan si dia..
Tiada yg lebih indah dari saat itu...sungguh...ianya amat indah dan sehingga kini kekal dalam lipatan minda...
5 tahun bersama mengharungi suka duka...dipenuhi dengan gurau senda...dugaan dan rintangan, kami rempuhi bersama..
Syukurlah, bahagia yang dicari menjadi milikku..

Semoga kebahagiaan ini terus ke penghujungnya..selagi jasad di kandung badan..selagi diri masih bernyawa...Insya-Allah...








award dr kak jassnani...
mintak maaf byk2 kak..lama saya peram..br sekarang gantung...(sibuk buang sawang..)







Tuesday, 2-Feb-2010 13:29 Email | Share | | Bookmark
CATATAN PERJALANAN: JALAN2 DI JOHOR (KLUANG & JB)

Tarikh: 16 Jan 2010 hingga 18 Jan 2010...

Memang dah lama nak pergi ke Johor ni..sbb adik ada duduk kat sana (Kluang)..
perjalanan kali ni memang banyak pengalaman pahit & manis..
antara yg pahit...kereta rosak di tgh2 highway...pastu Iman pulak demam
yg manisnya..dapat jumpa Ita & family & berkumpul ramai2 di rumah adik..
kebetulan mak pun ikut sekali..tu yg bertmbh meriah..
apa2 pun....layan je la gmbr2 ni semua..























Wednesday, 13-Jan-2010 18:24 Email | Share | | Bookmark
GADIS KECIL BERPAYUNG BIRU























SEKIAN...


Saturday, 2-Jan-2010 17:01 Email | Share | | Bookmark
Iman Ajmal : Ada Sinar Di Matamu....













award dr Iezah...tq Iezah.....cantik, aku suka sgt





[<<  <  1  2  3  4  [5]  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net