CAHAYA HATI IBU DAN ABAH: NURIMAN AINA & IMAN AJMAL

By: iman alwiera

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  [4]  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Tuesday, 20-Apr-2010 12:00 Email | Share | | Bookmark
Happy Birthday To Adik (Saharul Aris @ Arip)

20 April 2010 adalah b'day adik bongsu ku yg ke 22 tahun..
Aku ada 2 adik je pun & dua-dua tu lelaki..
Adik Arip ni memang duduk kat rmh aku & kerja sbg tukang masak di Putrajaya..
dah itu bidang yg dia suka....layan je la..
dari kecik dulu pun memang dia suka cuba resepi2 baru & suka tolong mak memasak..
kalau musim buat kuih raya..dia la yg paling sibuk...
syok juga ada adik yg pandai masak ni..apa saja yg teringin nak makan..semua dia blh buat..


masa 20 April ni..kitaorang buat surprise utk dia...
bila dia balik keje & masuk je dalam rumah..kitaorang tutup lampu, pasang lilin & nyanyikan Happy Birthday..
dia nampak terharu la jugak..
tapi yg paling excited..sudah tentulah Iman..Ajmal pun seronok jugak..
untuk ADIK..semoga panjang umur, murah rezeki, sentiasa sihat & tercapai segala impian...













Thursday, 15-Apr-2010 12:00 Email | Share | | Bookmark
Catatan Perjalanan: Balik Kampung-Kedah (2)

Hari kedua di Kedah...kami pergi ke Felda Lubuk Merbau pulak..rumah kakak mak (Maklang)...
sini memang meriah..sebab anak2 Maklang pun ada balik utk jumpa kami semua..
Iman & Ajmal pun happy dpt jumpa ramai geng






Hari Isnin..kami semua ke Pantai Merdeka & Tanjung Dawai..
dah lama tak naik bot..bila naik, rasa gayat la pulak

tapi Iman tak takut langsung..relax je..Ajmal pun sama...diam je..
kat Tanjung Dawai sempat la borong belacan, segala jns ikan masin & keropok
lepas tu..kami semua ke Sg Petani pulak..berkunjung ke rumah sedara mara
dah malam baru sampai Lubuk Merbau semula
esoknya..pag2 dah bertolak balik ke Bangi semula..
walaupun sekejap je balik...tapi happy dpt jumpa sedara yg berzaman tak jumpa
tak tahu la bila lagi jejak ke tanah Kedah ni...








Wednesday, 14-Apr-2010 03:37 Email | Share | | Bookmark
Catatan Perjalanan: Balik Kampung-Kedah (1)

Lokasi: Sik, Kedah
Tarikh: 14 Mac 2010

Dah lama betul tak jejakkan kaki di bumi Kedah ni...
padahal lahir dulu kat Kedah...
ni balik Kedah pun, sebab ada anak sepupu yg nak kawin..
memang seronok jumpa sedara mara yg dah bertahun tak jumpa ni..
mujur la diorang kenal lagi...
Iman pun happy dapat kenal sedara mara kat sana
walaupun baru jumpa..tapi cepat je mesra...

Kami tidur kat Sik ni cuma 1 malam je...
lepas selesai majlis kenduri...pergi rmh sedara yg lain pulak..
cuti pun sekejap je..kena pandai2 la atur jadual
jom tengok gambar ...






















Wednesday, 24-Mar-2010 04:15 Email | Share | | Bookmark
PERTEMUAN YANG DINANTI @ AROMA IKAN BAKAR, JERAM

Pertemuan ni antara aku dan seorang sahabat lama, Roslinda Ahmad (Yoh)...
sebenarnya,dah lama aku cuba menjejak Yoh ni..tapi hampa...
Alhamdulillah..setelah 14 tahun terpisah,akhirnya 'facebook' telah berjaya menemukan kami semula
dan..pertemuan kali ni mmg jauh berbeza dari dulu..
sekarang masing2 sudah ada keluarga...aku sudah ada Iman & Ajmal..& Yoh pulak sudah ada 3 org puteri penyeri hidup
Semoga pertemuan ini tidak berakhir di sini & ikatan persahabatan kami kekal ke akhir hayat...
Insya-Allah..


















Friday, 12-Mar-2010 03:28 Email | Share | | Bookmark
IMAN: SEPETANG DI TASIK CEMPAKA, BANGI



















[<<  <  1  2  3  [4]  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net